Akyroτητα (και αν εμφανιστεί αυτός ο τίτλος, bite me!)

8 12 2007

Ακυρότητα, μεγάλη.

Πάνω που τα είχα βάψει μαύρα που ο -άλλοτε- αλτρουιστής γείτονας έβαλε κωδικό στο 24άρι ασύρματο ADSL,

βρήκα νέο…

(Το πρόβλημα είναι πως πιάνει μόνο στη μπανιέρα)

 

Καφρίλα.

Με αυτό και με παμ-πολλά άλλα, μέρα με τη μέρα συνειδητοποιώ πως θέλω ΧΡΟΝΙΑ μπροστά μου για να «σοβαροποιηθώ».

Και, βασικά, μου αρέσει αυτό.

 

Όποιος με ξέρει –και διαβάζει το log– κουνάει το κεφάλι από συμπόνια – και φρίκη που ενδεχομένως θα πρέπει να με ανεχτεί.

Εγώ από το prospective μου θα το έλεγα ανακούφιση.

Έτσι όμορφα και επαγωγικά (…) προκύπτει και πως η «σοβαροφάνεια οδηγεί στην αφάνεια»

 

Ναι, εγώ είμαι αυτός που (υποτίθεται) θα εκπροσωπήσω τους Έλληνες φοιτητές στη τελική συζήτηση της European Commission σχετικά με τον τρόπο εφαρμογής του νέου προγράμματος Erasmus -“Erasmus for young Entrepreneurs”.

Οπότε, έτσι όμορφα και επαγωγικά προκύπτει και το ερώτημα: που οδηγείται πλέον αυτή η χώρα???

Και απαντώ:

εδώ επέστρεψε το κεφάλι της Κορομηλά στη ΤιΒι, Martakis goes international, φωτογραφίζεται στο Παν. Μόσχας (εκεί δεν είναι και ο Ανδριανόπουλος??) και δηλώνει πως «οι Έλληνες ακουμπάμε όλο το κόσμο» (ακούμπα και για μας Κωστή!!!), αυτός ο ραδιοφωνάκιας που μοιάζει με τον Jack Bower διαφημίζει δισκοθήκες, η Μακεδονία είναι Ελληνική (το λένε φέιγ-βολάν στο δρόμο), το ΣΚΑΪ ανακάλυψε τα νούμερα και την οικολογία –άντε και εις οικολογικά αποτυπώματα :Ρ-, έχουμε ακόμα 6 ομάδες στην Ευρώπη, ο ένας είναι φαντάρος, ο άλλος στο San Francisco.

Οπότε, εβίβα, πάω στο Psirri nightlife…

και όταν επιστρέψω από τα ξένα θα είμαι πιο σοβαρός.

 

Υ.Γ. Μόνο ελπίζω μην κλείσει η Ολυμπιακή πριν τις 16, και δεν πετάξω, αλλιώς θα κάψω το wordpress μου όπως είναι.

ΤΕΛΟΣ.

Ενέργειες

Information

6 Σχόλια

8 12 2007
kbee

ΕΛΕΟΣ :Ρ Το πόσταρα κι εγώ χαχα

8 12 2007
Αυτό είναι… akyroτήτα! | άκυρο.net :: the blog

[…] [via Akyroτητα (και αν εμφανιστεί αυτός ο τίτλος, bite me!)] Tags: άκυρο […]

9 12 2007
haridimos

Μέσα στο Σ/Κ είχαμε εξελίξεις…

9 12 2007
Giannakis

έχουμε ίδιο πατάκι!
α, και ωραία πατέντα!
αλλά δεν βάζεις μια dsl 2 mbps βρε αδερφέ να μην τρέχεις!

12 12 2007
odisseas

Sta keramidia dokimases???????
Tha xei kai thea?
Kai meta mporeis na les kai anekdota. Den kserw an thimase afto tou Lazopoulou me ti gata sta keramidia pou epese!

15 12 2007
Andreas_

Καλημέρα Jarito, αυτό μου θύμισε τις δικές μου απέλπιδες προσπάθειες της περιόδου που δεν είχα internet και έψαχνα για «χορηγό» σε μπαλκόνια και μεσοτοιχίες. Πάντως η μπανιέρα είναι cult , εμένα η δική μου απορία είναι το πως έτυχε και ανακάλυψες πως έχει σήμα κει χεχε .

Καλό ταξίδι boy!
Υ.Γ: Το μεταλικό πλέγμα που βρίσκετε το σφουγγάρι το βλέπω να γίνετε mouse pad!

Σχολιάστε

