Τακαμούρι, my love!

14 01 2008

th_south-park.gif

Αναρρώνω!

Okay, δεν έπασχα από τη σπάνια νόσο takamouri (υπάρχει? Από το «Κωνσταντίνου & Ελένης» το έκλεψα!)

Τα συμπτώματα της …ίωσης (με κράτησε 6 μέρες κλινήρη §!@$%*Ч!) που είχα ήταν αρκετά να μου σπάσουν τα νεύρα και να διαλύσουν τους ελάχιστους (νοητούς) συνδετικούς ιστούς που με κρατάνε
connected

Οπότε πέρα από ατονία και βαρεμάρα, οι γείτονες –συμπεριλαμβανομένου και του αξιαγάπητου κυρίου που «δανείζομαι» το internet αυτή τη στιγμή!!!- είχαν να υποστούν απίστευτες αντιδράσεις που δεν σταματούσαν σε ωχ, ουχ, etc, αλλά σε πιο βαριές εκφράσεις για τη τύχη μου και όχι μόνο.

Το θέμα, πάντως, είναι πως μέσα σε αυτή την (φαινομενικά) εβδομάδα γεμάτη με χρόνο-μη-εκμεταλλεύσιμο, το μεγάλο «στράβωμα» το έχω με το γενικό allocation of time. Δηλαδή, έπρεπε να αρρωστήσω για να καταλάβω πως στο κανονικό μου έχω …Τακαμούρι στη διαχείριση του χρόνου? (Sh*t!)

Ενέργειες

Information

Σχολιάστε

